RATB SINDICAT IVAN GUVERN PSD PDL MINISTER ASOCIATIE NEDELCU GOOGLE YAHOO MSN STB SPERANTA INDEPENDENTII PUBLITRANS STAR STP STPP CARAGIALE PLATON ARISTOTEL SUN TZU PRIMARIE DIRECTIE TRANSPORTURI TRANSPORT PUBLIC LOCAL TAXI

Ultimele comentarii

oamenii din ratb sunt pleva fara ...

18/06/2014 @ 18:56:15
de catre davidescu iosif


Dl. Iorga Dragoș, după cum însuși ...

13/06/2014 @ 11:18:03
de catre Sorin


Pai cine ,asa-zis Serviciul Comercial (candva ...

11/06/2014 @ 12:54:10
de catre Mariana Chipciu


În cadrul RATB funcționează 19 unități ...

07/06/2014 @ 05:29:52
de catre Davidescu Iosif


buna seara,fac parte din nefericire pentru ...

30/05/2014 @ 21:25:05
de catre cristina serban


Cine este conectat?

Membru: 0
Vizitator: 1

Anunt

rss Sindicalizare

RATB & PRIMARIA - 27.05.2014 intalnire intre Primarul General al Municipiului Bucuresti si Alianta Sindicatelor din RATB compusa din: Sindicatul Soferilor din RATB, Sindicatul Realitatea URAC, Sindicatul Transportatorilor APT din RATB cu sprijinul A


    



RATB & PRIMARIE - 27.05.2014

 intalnire intre Primarul General al Municipiului Bucuresti si Alianta Sindicatelor din RATB compusa din:

1.Sindicatul Soferilor din RATB - Presedinte Ciobanescu Valer
2. Sindicatul Realitatea URAC - Presedinte Ion Sticlan
3.Sindicatul Transportatorilor APT din RATB - Ion Usturoi
cu sprijinul

Asociatiei Profesionale a Transportatorilor APT - Presedinte Ivan Tudor Florian
si in parteneriat cu
1.Sindicatul Lucratorilor RATB URAC - Presedinte Mihalache Alexandru
2.Sindicatul Personalului de Miscare - Presedinte Irimia Marius
3.Sindicatul Transportatorilor Publici de Persoane
- Presedinte Alin Macovei      
 
va solicita o intalnire de urgenta.

Organizatiile noastre isi exprima ingrijorarea fata de modul iresponsabil in care este condusa aceasta institutie. Modul in care este blocat dialogul social cu organizatiile sindicale si faptul ca este sustinut in continuare modul de lucru abuziv stabilit de fosta conducere PDL-ista tributara STB-ului si liderului acestuia domnul Mircea Ionescu ne face sa ne cautam dreptatea si rezolvarea problemelor la dumneavoastra.

Sutele de angajati adusi de PDL si USL care umplu cladirea Organizatiei Centrale nu sunt in stare sa asigure o buna functionare a regiei. Salariile babane nu-i mai motiveaza. Geme cladirea de persoanele angajate si care nu au nicio legatura cu transporturile. Noi am militat sa fie alocat un buget mai mare in acest an fata de anul 2013 si am ajuns sa regretram acest lucru. Nu au o strategie si o viziune pentru functionarea si dezvoltarea transportului public.Transportul public trebuie sa fie demn de o capitala europeana din pacate vedem cum ne indreptam spre un transport cum nici in tarile bananiere nu se mai gaseste. Remarcam cu tristete cum dupa cresterea fostului ITB, care atinsese apogeul in anul 1989, au urmat 24 de ani de declin in care aceasta institutie a cazut prada mercenarilor care au adus-o in pragul falimentului. Pentru ca metodele de management existau dar nu au fost aplicate, consideram ca de fapt acesta a fost scopul sa fie capusata aceasta regie dupa aceeasi reteta prin care toate fabricile din Romania au fost falimentate.

Viata ne este pusa in pericol in fiecare zi prin faptul ca parcul auto nu este intretinut. Nu avem piese de schimb, ulei si alte repere.Tichetele de masa au fost acordate cu intarziere, acuzand Primaria Generala ca a acordat un buget prea mic pentru anul in curs. A fost negociat un contract colectiv de munca plin de abuzuri.    

va aduc la cunostinta cateva din problemele intampinate in activitatea noastra.

1.Acest contract discrimineaza flagrant celalalte organizatii sindicale si pe membrii acestora.Va solicitam sa va informati la seviciul juridic ca pentru aceeasi speta RATB-ul a mai pierdut un proces.

            2.Nu am primit nici un raspuns la contestatia depusa impotriva candidaturii doamnei director Duta Mariana.

            3.In acest contract sunt negociate si acordate sporuri intre 16% si 34% pentru sefi conform articolului 122.

            4.Prin articolul 117 reglementati ocuparea unor functii de conducere de persoane cu pregatire medie.

5.Conducatori auto sunt incadrati in prezent pe doua nivele din grila de salarizare 20 si 21.O foarte mare discrepanta rezulta si la dispecerii ghiseu, existand diferente de 4 nivele intre nivelul de baza si maximul acestei categorii profesionale care concura in mod direct la iesirea parcului. Deasemenea, toate categoriile de salariati sunt reparizate pe doua sau mai multe nivele. In opinia noastra, aceasta repartizare reprezinta o discriminare. Pentru munca egala trebuie sa fie prevazuta o plata egala.Va solicitam incadrarea salariatilor pe un singur nivel din grila de salarizare.

            6.Nu exista o vointa pentru a fi dezvoltata o strategie pe termen mediu si lung pentru dezvoltarea serviciului de transport si incasarea taxei pe calatorie.

            7.In diversele unitati ale RATB se petrec in continuare fapte reprobabile.

            8.Nu exista o politica de personal care sa armonizeze cererea salariatilor cu politica de personal a RATB..

9.Solicitam un raspuns referitor la baza legala care a permis retinerea cotizatiei de la nemebrii de sindicat, daca se vor mai efectua retineri, unde sunt depozitate si cum a fost cheltuite sumele retinute.

10.U.R. solicita ridicarea in grile categoriile de muncitori care au nivelul de salarizare 12 si 13 la nivelul 14, deoarece aceste doua nivele sunt sub nivelul de calificare pe care il au. Situatia din U.R. este deplorabila deoarece investitiile sunt 0  si cladirile sunt afectate 70%.

11. Dorim un raspuns corect in privinta constructiei de tramvai L.F. pe anul 2014 si daca sunt contracte cu furnizorii de materiale necesare reparatiilor curente la parcul existent considerat 70% uzat. Asta rezulta siguranta circulatiei intr-o capitala europeana. La ora actuala productia pe sectii este intre 14-28% din realizari.

12. Sindicatul Realitatea a solicitat pentru cei 58 de muncitori din cadrul U.R. sa se revina la antidotul anterior (slanina+paine), deoarece in prezent se da un pahar de suc chimical.

            13 Situatia bolilor profesionale din R.A.T.B.

14. Va solicitam sa tratati cu seriozitate starea tehnica a parcului auto si asigurarea de piese privind siguranta circulatiei.

15. Solicitam punctul dvs. De vedere privind Autoritatea Metropolitana de Transport Bucuresti care favorizeaza operatorii privati in atribuirea licentelor de traseu(linii).

16.Solicitam revizuirea platii curselor speciale pentru conducatorii auto care nu sunt platiti corespunzator nivelului de incadrare, avand in vedere ca acestea genereaza un plus de stres, prelungire de program, un timp de odihna mai redus prin prelungirea programului de lucru stabilit prin repartizare.

 

              

 

Admin · 4354 vizualizari · 1 comentariu
27 Mai 2014. 21:44:34

Link permanent catre articolul complet

http://ivantudorflorian.eublog.ro/RATB-APT-b1/RATB-PRIMARIA-27052014-intalnire-intre-Primarul-General-al-Municipiului-Bucuresti-si-Alianta-Sindicatelor-din-RATB-compusa-din-Sindicatul-Soferilor-din-RATB-Sindicatul-Realitatea-URAC-Sindicatul-Transportatorilor-APT-din-RATB-cu-sprijinul-A-b1-p1527.htm

Comentarii

Comentariu de la: cristina serban [ Vizitator ]
buna seara,fac parte din nefericire pentru mine din acest sindicat STB, acum 2 ani am mai plecat din acest \\\"sindicat\\\"care nu mi-a fcaut decat nedreptati dar prin unificare am ajuns de unde am plecat si acum doresc sa ma mult la alt sindicat, ne-au amagit cu telefoanele de la cosmote, dar sunt deja 2 luni si abia am primit telefonul acum 1 luna si nici pana azi nu s-a fcaut transferul la abonamentul nou,ni s-a spus ca pe 26 dar nu au precizat luna,doresc daca se poate sa plec din aceasta organizatie si sa ader la alta,multumesc, am facut parte din E.T.E,la care lucrez de 34 ani,va doresc mulata bafta sa reusim sa scapam de sacali....

cristina serban
   30/05/2014 @ 21:25:05

Scrieti un comentariu

Statutul noilor comentarii: In asteptare





Url-ul dvs. va fi afisat.


Va rugam introduceti codul continut de imagini


Textul comentariului

Optiuni
   (Salveaza numele, emailul si url-ul in cookies.)